インターナショナルマーケティング

海外から日本へ
日本における施策を強力に支援

協立広告は日本国内のエリアマーケティング・生活者コミュニケーションで培ったノウハウを活かして、海外広告主様の日本市場におけるマーケティング施策を支援しています。
グローバルブランドの日本ローカライズや日本向けのクリエイティブ開発、各種プロモーションの立案など、きめ細かいサービスをご提供しております。
English website

Kyoritz Advertising Agency supports international advertisers' marketing initiatives in Japan by leveraging our expertise in area marketing and consumer communication in Japan. We provide direct access to all forms of media including transit and OOH. With a 75 years history, our experience is second to none.
With our multi-national team, we provide detailed services such as localization of global brands in Japan, creative development, and planning of various promotions.

01The Basis of our Strength

協立広告がInternational
に強い理由

生活者起点のマーケティングを長年培ってきた当社には、日本国内でのエリアマーケティングにおける独自メソッドが蓄積されています。その知見を活かして、クリエイティブ開発からコミュニケーションプランニング、メディア選定まで各種お手伝いが可能です。これまでにもエンターテインメント、玩具メーカー、生活用品はじめ、様々なグローバルブランドの支援を行ってきた実績がございます。

The Basis of our Strength

Kyoritz has long cultivated a consumer-driven marketing approach and has accumulated unique methods for area marketing in Japan. We are able to leverage this knowledge to provide a full range of support, from creative to communication planning and media selection. We have experience in supporting a wide range of global brands including entertainment, video games, and lifestyle products.

02What We Can Do for You

協立広告にできること

グローバルブランドを中心に対応する専門チームを有しており、ノウハウの集積を図っています。そのため、各種英語版の資料の制作、ご提供にも対応しております。また、日本に支社等拠点がない・限られている広告主様においても、本国と日本を結んだオンライン会議システム を用いたお打ち合わせ等での確認進行にも対応しております。
当社が主なフィールドとする交通広告領域においては、出稿統計データを用いた、外資系競合ブランドにおける出稿統計分析なども行えますので、お気軽にご相談ください。

What Kyoritz Advertising Agency Can do for You

We have a dedicated bilingual team that focuses on global brands, and we have accumulated a wealth of know-how. For advertisers with no or limited staff in Japan, we can be arms and legs on the ground here and provide progress reports through online meetings wherever you may be.
In the area of transportation advertising – our main field -- we can also provide statistical analysis of ad placements by competing foreign brands using ad placements statistics data.